Lilypie Second Birthday tickers

YENİ PROJELERİMLE BURDAYIM YİNE!!!

Uzuunnn bir aradan sonra merhaba herkese,
Artık insanda heves bırakmadılar ki yazmaya,ne kendimde görebiliyorum artık bu hevesi nede Türkiye'de keyifle takip ettiğim başka blog yazarı arkadaşlarımda.Bir var bir yok,bir açıldı bir kapandı derken insanın onca anlatılacak ,onca yaptığı paylaşmak istediği şeyi varken kimse yok ortalarda.Haydi blogcular canlanalım artık,bloglarımıza sahip çıkalım...
Duruştan,evden,işten fırsat bulduğum aralarda zar zor fotoğrafını çektiğim 2 basit projemi paylaşayım sizlerle.
.
Geçtiğimiz haftalarda gece elektrikler kesildi,Duru'nun odasında gece lambası yanar uyandığında korkmasın diye.E tabi haliyle elektrik olmayınca lambada olmuyor.Fener yaktım koridorda odasına iyi ışık gidiyordu,oda 2-3 saat kadar dayanabildi,pil bitti e elektrikler yine gelmeyince imdada eski usul mum yetişti,işte ordan aklıma böyle birşey yapmak geldi.Çok çok pratik,5 dakika sürmedi yapmam.Küçük bir reçel kavanozunun ağız kısmına elimde bulunan gipür dantelle çevirdim,üzerine kurdele ve Duru'nun doğum şekerlerinden kalan cam ayıyı bağladım,içerisine mumu sabitledikten sonra,çevresinede pembe boncukları koydum...Siz elinizdeki malzemelerde hayal gücünüze göre istediğiniz şekilde istediğiniz yerde kullanabilirsiniz,Böylece evde biriken kavanozlarda birşekilde değerlendirilmiş olur.Hatta aklıma deniz kabuklarıyla mavi boncuklarla yada nazar boncuklarıyla yapılmış bir mumluk olarak düşündüm de tam yazlıklarda kullanıma uygun olur...Nasıl olmuş?...
Tabi artık herşey çok tehlikeli Duru için,çünkü yürüyoruz,hatta yürümek ne kelime sürekli koşturuyoruz.Ama çok düşüyor,hergün başka bir yeri kızarıyor,morarıyor.Özellikle de başını vurması beni çok korkutuyor ama ne kadar dikkat etsekte kaşla göz arasında herşeyi beceriyor.Çok hareketli sağolsun...

Bununla birlikte Duru'ya yoğurt tutmak için iki günde bir günlük süt alıyoruz,evde deli gibi şişeler birikiyor,insan atmaya da kıyamıyor.Bende böyle bir çözüm buluverdim ama buda nereye kadar çözer atamama sorununu bilemeyeceğim... :)
Önce 3 kat enamel boyayla boyayıp,boyanın talimatlarına göre fırınladım.Dilerseniz fırınlamayıp 21 gün bekletirsenizde yıkanınca çıkmıyormuş.Ama benim o kadar sabrım yok,bekleyemedim fırınladım.Üzerine çilek mevsimi diye çilekli bir peçete yapıştırıp,3-4 kat sprey vernikle vernikledim.Çilekli şişemde artık mutfağımda yerini aldı,hatta dün yaptığım çilek kompostosuyla buzdolabında işbaşı yaptı... :)

Herkese sevgiler,tekrar göreşeceğiz...Yine beklerim... :)

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...