Lilypie Second Birthday tickers

bebek kıyafeti kalıpları burdaaa!!!

Yaz geliyor diye bir heves aldığım onlarca renk renk kumaşı Duruş'uma ne yapayım diye uzun zamandır internette model arayışı içerisine girdim.Aslında internette dolandıkça kafam iyice karıştı.Hepsi birbirinden güzel,çok cici çok çok güzel elbise,etek,pantolon,tulum modelleriyle karşılaştım.Ama bunları ararken karasızlıktan kendimce Duru'nun şuan giydiği bir elbisesinden ilham alarak ondan bir kalıp çıkarıp,kumaşımı kestim.Fırsat bulupta dikebilirsem hemen sizlerle paylaşacağım.
Bulduğum bir kaç modeli sizlerle de paylaşayım istedim.

Her elbisenin,eteğin altına renk renk dikebileceğiniz basit bir bebek külodu.
0-3 months
3-6 months
6-12 months
12-24 months
bedenlerinde kalıbı.İşte BURADAN indirebilirsiniz.
Ayrıca aşağıdaki linkten onlarca kolay dikiş kalıbını bulabilirsiniz.


bu sevimli tulumda burda littlebettydesigns

bu güzel denizci elbisesi için buraya

Yapılış anlatımı için BURAYA , kalıbını indirmek içinde BURAYA tıklayın

Yapılış aşamaları için buraya buyrun



kalıbı ve yapılışı 1.sayfa ve 2.sayfa
şunun güzelliğine bakın burda gördüm



buna bayıldım,hemde kolay gibi.İŞTE BURDA
ve daha yüzlercesini bulmak mümkün.Aslında biraz hayalgücü ile bizlerde kimbilir neler çıkarırız ortaya...
Uzun bir post oldu.Happy sewing ... :)

5 yorum:

  1. hepsi çok güzeller ama ben ilk o pempiş elbiseye bayıldım kızım olsaydı mutlaka onu yapardım..bakalım sen neler dikeceksin merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel bunların :) Duru'nun elbisesini de bekliyorum merakla ;)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi de çok şekerler:) Benim kızım büyüdü ama bazılarını kalıpları büyütüp denemek isterdim.
    Duru'nun elbisesini de bitir artık annesi:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim,az kaldı kızlar bir etek kısmı dikelecek,sanırım haftasonuna anca yetiştirebileceğim...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...