Lilypie Second Birthday tickers

TOPRAK ÇAYDANLIK OLDU RENGARENK

Geçtiğimiz hafta eşim iş gezisi için gittiği yerden gelirken Çorum'da toprak ve ahşap eşyalar görünce dayanamayıp bir sürü şey almış.Ben bana aldıklarının içlerinden en çokta bu toprak çaydanlığı sevmiştim ve dayanamayıp işte tamda kendime göre yaptım.
Satıcı adamın dediğine göre bu çaydanlığın çayı çok lezzetli oluyormuş,tabi benim çay sevdalısı kocamda dayanamamış almış.Denedik hemen ama gel gör ki olmasına içerisinde çay oldu ama bardağa çayı bir türlü dökemiyoruz...Bardak yerine bütün tezgahın üzeri çay oldu... :( Zar zor bir çay bardağı doldurduk ama öyle anlatıldığı gibi farklı bir tadı falan yok,yani kötü malı iyi pazarlama gibi bir taktik kullanıyorlar...
Bence bu işi böyle yapacağınıza benim gibi rengarenk boyayıp,hediyelik eşya olarak satsanız çok daha iyi olmaz mı?Ben böyle olunca bayıldım,şimdi davlumbazımın üzerini süslüyor...
                                                                            ÖNCE
SONRA


Bununla birlikte isimlerimizi yazdırdığı bir sürü tahta kaşık ve Duru'ya(kızımız) da çok güzel minik hamur açma sehpası ve merdane ile birlikte biraz daha büyüdüğünde bebeklerini sallaması için eski tarz bir beşik ve minik ahşap sandalye almış.Baka baka içim gidiyor,alıp benim oynayasım geliyor... :)En kısa zamanda onlarında fotoğraflarını çekip bloğuma koyacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...