Lilypie Second Birthday tickers

ESKİ HAVLUDAN ALT AÇMA YAPILIŞI

Günü bitirmeden önce 2 gün önce miniğime yaptığım alt açmanın basit yapılışını sizlere aktarmak istiyorum...
İhtiyacımız olan sadece eski bir havlu ve havlunun kenarları kesildikten sonra yetecek kadar kumaş.Başkada birşey yok...
Dediğim gibi havlunun kenarlarını kestim,ama çiçekli kısımlarınıda kestim,tabi biraz küçük oldu bu sefer ama siz kesmeyedebilirsiniz...

Kumaşı kenarlardan 2 cm.lik fazlalık olacak şekilde kıvırıp,iğneledim.


sonrada diktim...Bitti...Ama nedense bitmiş fotoğrafı çekmemişim,yarın ilk iş çekip ekleyeceğim...
Ama mümkünse çok canlı çiçekli böcekli kumaşlar seçmeyin yada ben seçmemeliydim çünkü benim miniş çiçeklere gülüp yemeye çalışıyor,dolayısıyla da alt falan alamıyorum... :)

5 yorum:

  1. COK HOS SEYLER ELLERINIZE SAGLIK. ILK KEZ ZIYARET EDIYORUM VE HAMAN IZLEMEYE ALDIM. Bende beklerim bloguma. Guzel paylasimlarda bulusmak dilegiyle, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. süper fikir, sağolun
    elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim arkadaşlar...yine beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. BUu fikir harika! Kızım ana kucağının kılıfını mahvetti ve ben de alt açma minderlerinde istediğim gibi (boyut-şekil)bulamıyordum. Şimdi kendim de yapabileceğim. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...