Lilypie Second Birthday tickers

şapkaları sevmiyorum ama annem hep şapka örüyor

Bu nasıl bir çelişkidir böyle,ben huysuzum üstümdeki kıyafetlerden bile nefret ederken hadi soğuk diye göz yumuyorum beni giydirmelerine ama şapka bere mi yok artık!!!Bu kadarı da fazla ama...İstemiyorum sevmiyorum,sürekli bağırıp ağlıyormuş gibi yapıyorum bere,şapka takıldığında ama ya beni anlamıyorlar yada anlamamazlıktan geliyorlar.Annemin elindende bu ara yünleriyle şişleride hiç düşmüyor,ne hikmetse sürekli de bere örüyor,ohh ben de bugün bütün yumakları karıştırdım... :) Annem yumaklarını açmayı başarabilirse sadece bana bere örebilir yoksa zafer benim olacak ... :) Ama ördü öreceğini zaten yaww...

hah bende böyle bozarım işte...
bunlarda baharlık berelerimmiş...Ama kurdeleleri aynı zamanda tokaymış.Tokalık saçım yok henüz ama olunca sanırım işime yarayacak.Oyüzden bu berelere pek bozulmadım.



8 yorum:

  1. Seni yaramaz seniii...Anneciğin ne güzel örmüş işte renk renk.Sana da çok yakışmış,niye çekiştirip duruyorsun bakiim onu?hı?

    YanıtlaSil
  2. Nasıl şeker birşey o öyle... Nazar boncuğu tak annesi nazar değmesin:) Bir de o yumuk ellerinden öp benim için, maşallah...
    Bereler şahane olmuş. Fiyonklarına da bayıldım. Kurdeleler de ayrı bir güzel. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Uyh... Başını, lokum suratını, bereyle beraber yutarım:)) Annesi nasıl güzel bereler bunlar. Bu kız çok süslü olacak sayenizde:)))

    YanıtlaSil
  4. MAŞALLAH canım benim öptüm onun yanaklarını cicileride çok şık fiyonklarını sevsinler:))
    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. oyyy oyyy sinire bakk sinire nasil cekistirio sapkayi :)) benim kizda aynisi sewmior,ne sapka ne bere ne toka cekip cekip atior:)
    cok yakismis sapkasi masalahh pek te tatli...

    YanıtlaSil
  6. O minik pembe burnu ısırmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  7. yorumlarınız için çok teşekkür ederim herkese.Biraz geç oldu kusura bakmayın... :)

    YanıtlaSil
  8. senin ben o güzel suratını yerim benim minik aşkım berede çok yakışmış kızımaaa

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...