Lilypie Second Birthday tickers

SİZ BENİM ŞALIMI GÖRDÜNÜZ MÜ???

Fotoğraf makinamın gazabına uğradım diyorken,meğersem bozulan fotoğraf makinam değil pil şarz cihazımmış...Öyle çok sevindim ki anlatamam,çünkü fotoğraf makinam dışında herşeyim halka açıktır benim ama fotoğraf makinamı kimseyle paylaşamam.. :) Hatta eşime bile verirken bin tembih yapıyorum oda bu tembihlerden sıkılıp almıyor,buda bir taktik tabi :)...

Her neyse fotoğraf makinamı açar açmaz ilk iş geçen hafta elime ulaşan canım Zümral ablamın bana hediye olarak ördüğü şalı sizlere gösterip,aynı zamanda Zümral ablamada bir teşekkür etmek istiyorum...Ben bayıldım,kokoşluğu seviyorum demiştim daha öncede :)...Bu kaydımda ne çok gülücük kullandım böyle,bilki o kadar çok sevdim Zümral ablacım ellerine sağlık...

Bu arada ablacım(Tülin ablacım)(eşimin ablası olur kendileri ama kendi ablam gibidir) öğrettiğin tığ işini ip bitene kadar ördüm,yeni bir motife geçebilirim sanırım.Ablamda bana tığ işi öğretiyor,bu aralar yeni hevesimde bu.Eee ikizler burcunun doyumsuzluğu işte,sürekli başka başka şeyler istiyorum...

Yine çok yazdım değil mi,tamam tamam hemen şalıda ekliyorum...
Herkese sevgiler...


2 yorum:

  1. Çoook zarif :) Mutlulukla, sağlıklı günlerde kullanmanı diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. çok çok teşekkür ederim... :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...