Lilypie Second Birthday tickers

keçe çalışmalarınız için kalıplar

Tekrar merhaba,
Çoook zaman oldu yazmayalı hala Duru'nun uykusuzluk problemi neyazıkki devam ediyor.Dolayısıylada ben nerdeyse hiç uyumuyorum.Fırsat buldukça eskiden bilgisayar başına geçiyordum ama şimdi bu küçük fırsatlar bana şekerleme arası oluyor artık...Daha nekadar dayanabilirim inanın hiçbir fikrim yok,hayalet gibi oldum.Birde 1 ay sonra tekrar işbaşı yapacağım,bu uykusuzlukla nasıl çalışabilirim bilmiyorum...Umarım bu zaman içerisinde düzelir.Aslında doktorumuz uyuması için bir ilaç verdi,hiçbir yan etkisi yok desede benim içim el vermiyor daha çok küçük,ilaç içmesini hiç istemiyorum,en son çare artık.
Bu zaman aralığında bir sürü şey yaptım ama bu seferde fotoğraf makinamın gazabına uğramış durumdayım,ne pil takarsam takayım,dolu olduğundan emin olduğum pillerde bile yokmuş gibi gösterip kapanıveriyor.Sanırım bozuldu :( ...
Minişime şirin bir boyunluk ve kendime de saç bandı şeklinde kulak koruyucu ördüm tabiki süslü :) süssüz olmaz dimi???
Birde keçeyle çok uğraştım bu arada,renk renk onlarca maskot bebek şekeri yaptım.En kısa sürede fotoğraflarını çekip sizlerlede paylaşacağım...Fotoğraf ekleyemediğim bu arada da size arşivimde bulunan bazı keçe şablonları vereceğim,umarım işinize yarar... Sevgiler .






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...