Lilypie Second Birthday tickers

10 dakikada sıcacık kulaklık ördüm...

Çok kolay,inanın 10 dakika sürmedi bile örmem.Düz örgü bilen herkes rahatlıkla yapabilir.Çok şık duruyor,sizi bilmiyorum ama ben saçımı topladığımda yada topuz yaptığımda bere/şapka takamıyordum,artık saçımı topladığımda da kulaklarımı sıcak tutabileceğim bir kulaklık berem var hemde saçım bozulmadan kullanabileceğim. :)
Hemen kısaca anlatayım.70 ilmekle başladım,5 numara şiş ile ördüm ama ipim kalındı.2 sıra 2 düz 2 ters şeklinde ördüm,8 sıra düz örüp,2 sıra yine 2 ters 2 düz örüp toplamda 12 sıra ile bitirdim.İki ucu birleştirip üzerinede keçeden çiçekler yaptım.Şimdi elimdeki iplerden başka renklerinide yapmayı düşünüyorum...
kulaklık , bere , kulaklık bere , örgü bere , bere modeli

4 yorum:

  1. Bu yılbaşı sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu bir yıla başlangıç yapmanızı ve tüm yılınızın aynı güzellikte geçmesini diliyorum..
    YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN....!

    YanıtlaSil
  2. iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim...
    Aynı dilekleri bende sizin için diliyorum...Mutlu yıllar herkese.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel oldu. Çiçekler kulaklığına zarif bir görüntü verdi

    YanıtlaSil
  4. canım çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...