Lilypie Second Birthday tickers

adım adım vintage inci dantel bileklik yapımı

Merhaba Arkadaşlar,
Çok zaman oldu farkındayım bloğuma giremiyorum...Çünkü ciddi anlamda uyku problemi yaşıyorum.Prensesim kucağım dışında hiçbiryerde uyumak istemiyor,doktorumuzu arıyorum şurup içir diyor.Tamam yaptım 2 gün öyle ama hergünde şurup veremem ki...Off off neyse aşacağız elbet bunlarıda.Nasıl olduysa şimdi uyudu yatağına koydum bende hemen geçiverdim bilgisayarın başına.Bu harika bilekliğin yaplış aşamalarını bloğuma ekleyip hemen tontişime tavuklu yeşil mercimekli sebzeli çorbasını yapacağım.İçine azıcıkta erişte koyuyorum,bu Duru hanımın favori çorbası,bayılıyor...
ZÜMRAL ABLACIĞIM BU ARADA DİKİŞ MAKİNENİ GÜLE GÜLE KULLAN... YAPACAKLARINI DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM... :)))
Neyse konuyu çok dağıtmadan bilekliğin yapılışını burda buldum.Elimden geldiğince türkçeye çevirip sizlere aşağıda aktarmaya çalıştım...Buyrun. BİZİ NE MUTLU EDER? YİNE TAKI :)
Neler gerekiyor???
Yaklaşık 72 cm deri kordon
şerit dantel
inci-resimdeki bileklikte 16 tane kullanılmış
iplik
büyük düğme(kapama yapmak için)
kapamayı birleştirmek için yüzük halka(ama olmayadabilir deriyide kullanabiliriz,masrafa gerek yok)

deriyi 36 cm olarak eşit iki parçaya ayırıyoruz.Bileğinizin kalınlığına göre bu ölçü değişebilir.


Yaklaşık 4 parmak deri bırakarak incileri 2 derinin arasına dikmeye başlıyor,16 tanesini arka arkaya dikip boncukları bitiriyoruz.Aşağıdaki gibi.



danteli az uzunca bırakıp ilk iki incinin arasından geçirip iğne iplikle tutturuyoruz.

diğer incilerinde arasından geçiriyoruz ama diğerlerini tutturmamıza gerek yok...En sonuncuya gelince onuda tutturup danteli az uzunca bırakıp kesiyoruz.Aynı işlemi aşağıdaki gibi karşı tarafa da uyguluyoruz.
her iki uçta dantelleri bağlıyoruz...
2 cm sonra derilerin üzerinden dantelleri tekrar yarın düğüm yapıyoruz...
BİTTİİİİ :) ... SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...