Lilypie Second Birthday tickers

SOSYETE BİLEKLİĞİ ADIM YAPIMI

Günaydin arkadaşlar,
Bugün 1-2 hafta önce yine internette denk geldiğim ve zevkle yapıp kullandığım bileziklerin yapımını adım adım sizlere anlatacağım.
Çok güzel görünüyorlar şeker gibi,ama öyle sanıldığı gibi zor birşey değil...
Ve bu bileziklerin Amerika'daki satış fiyatı 10 $ civarıymış...
İhtiyacımız olan şeyler,
16 cm uzunluğunda 1.5 cm kalın dişli zincir-ben altın rengini kullandım tercih sizin
Yuvarlak ve T bağlantısı zincirle aynı renk
İstediğiniz renkte dantel ipi
Tığ


İlk dişten başlayarak halkanın içine batıp 2 kerede çıkarak halkanın yarısını kaplıyoruz.Ardından hemen yanındaki halkaya batıyoruz.Yani ilk halkayı bitirmeden yarılanınca diğerine geçiyoruz...



Tüm halkaların yarısı bitince T bağlantısından geçerek  diğer yarısını yapıp,yarım kalan diğer halkalara da sırasıyla yapıyoruz.


En son halkanında kalan yarısını yapınca bağlantı halkasının da içerisinden geçip düğümlüyoruz.




Resimler sanırım açıklayıcı oldu...
Şimdidn iyi günlerde takının... :)

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...