Lilypie Second Birthday tickers

okuması en keyifli blog ödülü :)

Merhaba herkese,
Okuması en keyifli blog ödülüne layık görmüş beni sevgili arkadaşım gutguturuna.Bu benim ilk ödülüm.Bu jestin için çok çok teşekkür ederim... :)
Bende sevgili arkadaşlarımla paylaşıyorum bu ödülü...
Derkennnn
Bende Hürrem'den esinlendim... İçinde çok gizli evraklar var... :) Koca kilidi de vurdum üzerine...Hayır işin kötü tarafı anahtar kayıp...

Birde en sevdiğim aslında en kullanışlı hırkalarımdan birinin düğmesinin teki düşmüş.Eee kaç yıllık hırka nerden bulacağım şimdi aynısını.Bende en güzeli nasılsa eskidi,bir revizyon yapıv ereyim dedim...Kopan düğmenin yerine en üstteki düğmeyi dikip,en üstteki düğmenin yerinede dantel gipür dikiverdim.Biraz uyduruk ama bu yıl bu gipürler pek bir moda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...