Lilypie Second Birthday tickers

kuzumun doğumgününe 1 hafta kala...

Merhaba,
Acayip mutluyum,benim minik kelebeğim ne çabuk büyüdü.1 hafta sonra 1 yaşında olacak...Hayat onun için öyle güzelki,keşke hep böyle kalabilse ama işte zaman su gibi akıp gidiyor...Ben anne oldum,kendim bile inanamıyorum bazen...İşte zaman demişken sizlere aşağıdaki 2 tane çocuk odaları için işleyebileceğiniz saat kanaviçelerini paylaşmak istiyorum.Harika bir hediye olur diye düşünüyorum...
Bugün kuzumun cupcakelerini yaptım,deepfreeze'e attım,haftaya çıkarıp üzerine butter cream icing yapayım diyorum ama bilenler bilir butter cream malum tereyağından dolayı çok ağır olur ama lezzetlidirde.Fikir verirseniz sevinirim kararsızım kullanıp kullanmama konusunda...Tüm hazırlıklarımı daha sonra detaylı şekilde tarifleriyle birlikte sizlerle paylaşacağım...
İyi geceler...

3 yorum:

  1. evet tereyağı ile gerçekten çok ağır oluyor,ben hazır puding kullanıyorum amaüzerindeki ölçüden daha az süt kullanıyorum böylece daha koyu kıvamlı oluyor, benimkisadece bir öneri ama oldukça hafif oluyor, doğum gününüzü ve resimlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. çok mantıklı,hiç pudingle düşünmemiştim.Teşekkür ederim Filizcim...

    YanıtlaSil
  3. ödülünü almaya bloğuma bekliyorum:))sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...